Bola Bola Api

Muzahisyam Yahaya, Abu Bakar Omar, Feroz Faizal Mohd Mohktar, Muhamad Nadzri Muhamad serta Mohd Musyiri Othman sangat taksub dengan Manchester United.

Mereka amat mengenali setiap player dalam pasukan tersebut.

Seorang mamat ketika aku sedang menyaksikan perlawanan antara MU dengan Milan tempoh hari dengan riangnya berkata. “Perghhh, tu kalau Owen rembat terus lagi cantik”..

LOSER. Totally LOSER.

Owen tak main, bodoh. Dia injured. Itu Rooney. Owen pendek. Rooney botak tengah. Sama ke?

Bangang gila. Baju, seluar, selipar ngan spender jenama MU. Otak bangku. Patut la MU boleh kaya. Banyak peminat dia yang LOSER.

Aku sokong Patrick Viera. Sebab beliau comel lagi kiut. Beliau berketrampilan lagi segak bergaya.

Macherano? Werghhh...

Anderson? Minta disimpangkan malaikat 44.

Obi Mikel ngan Essien? Err, see by yourself.

Fabregas, Van Persie ngan Rosicky? Enough said..

Walau aku sokong Patrick Viera tapi aku tak sokong Manchester City. Sebab ada Adebayor. Muka dia buruk dan berlagak hensem. Ingatkan dia kena tembak masa African Cup hari tu. Selamat plak dia.

Dah tu Manager Manchester City cakap dorang hebat. Gelabah kerbau punya brader. Buang masa aku je baca statement dia.

Maurinho plak like shit. Bibir muncung nak kata dia special one. Gelabah la ko mat. Jauh kentut dari bontot. Jauh comel Muhammad Fariz Muhammad Salihin.

Rafa Benitez? Seperti gay. Makan gula-gula hacks banyak sangat. Muka perit 24 jam. Macam orang tengah meneran nak beranak. Anak kembar...

Arsene wenger? Cool, Steady dan sharp minded.

Alex Ferguson? Semua orang tak hebat bagi dia. Beckham dia sepak pakai boot. Jaap stam dia jual paksa pegi Lazio. Nistelroy dia kata dah tua. Ko tu dah tua. Nyanyuk. Beli Berbatov juta-juta tapi bangang. Skill banyak tapi lembap lagi malas. Ko kalau rasa bagus sangat ko je la yang main. G amik penalty kalau ko berani.. Itu pun kalau ko tak amik bypass lepas tu.

Patrick Viera juga bagus. Hail to Patrick Viera. Man with charisma.

Kalau aku kenal dia mau je aku suh dia tolong tacklekan Adebayor. Patahkan je kaki dia macam Ramsey ngan Eduardo.

Puas hati aku...

No comments:

Post a Comment